lördag, januari 27, 2007

En egen komponerad lista!

Lista

Tio Filmer jag gillar

1. Titanic
2. Armageddon

3. Remember the Titans
4. Lejonkungen
5. Döda poeters sällskap
6. Underclassman
7. Fucking Åmål
8. Kill Bill 1 & 2
9. Coyote Ugley
10. Sandor / Ida

Nio Böcker jag gillar

1. Zebraflickan av Sofia Åkerman
2. Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak av Pigge Werkelin
3. Plats på scen Michelle Magorian
4. Allt för min syster av Jodi Pincoult
5. Imorgon när kriget kom serien John Marsden
6.
Da Vinci-koden av Dan Brown http://www.bokrecension.se/9100112178
7. Änglar och Demoner av Dan Brown
8.
Nobels Testamente Av Liza Marklund
9.
Rävungen av Torey Hayden


Åtta Låtar jag gillar

1. Please die Ana av Silverchair
2.
Utan dina andetag av Kent
3.
Wannabe av Spice Girls
4.
No women no cry av Bob Marley
5. Botten Anna av Basshunter
6. Truly Madly Deeply av Savage Garden
7. Everytime we touch av Cascada
8. För Kärlekens Skull av Ted Gärdestad


Sju Artister jag gillar
1.
Spice Girls
2.
Bob Marley
3.
Cascada
4.
Ted Gärdestad
5.
Basshunter
6.
Carola
7.
Groove Coverage

Sex Skådespelare/ Skådespelerskor jag gillar
1.
Julia Roberts
2. Angelina Julie
3. Jackie Chan
4. Keira Knightley
5. Jessica Alba
6. Robin Williams

Fem Författare jag gillar
1.
Liza Marlkund
2. Anne Holt
3. John Marsden
4. Camilla Läckberg
5. Torey Hayden

Fyra Artister jag vill se live
1.
Spice Girls
2.
Cascada
3.
Savage Garden
4. Groove Coverage


Tre Böcker jag vill se som film

1. Imorgon när kriget kom hela serien
2. Nobels Testamente
3.
Änglar och Demoner


Två Filmer jag vill se

1. Natt på museet
2.
Förortsungar

En bok alla måste läsa
1.
Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak av Pigge Werkelin

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeeeeeeeej Please die Ana av Silverchair är jätte bra men miss your lov är bättre!!! kul att folk fortfranade lyssnar på dem och inte bara jag hihihi

puss