måndag, januari 29, 2007

Nytt projekt

Stort och svårt men kommer nog bli förbannat intresant.
Vi ska skriva en vetenskaplig uppsats inom varlfritt ämne så länge vi håller oss inom händelser i världen idag.

Jag är lite inne på att skriva om att vara kvinna i Kina. För amn hör att små flickor i Kina dödas för det är bättre med pojkar och liknande saker, och jag tror det kan vara intreasnt att skriva om.

Pratade även med min metor idag och han skulle se vad han kan göra om mitt filofosi val, har precis gjort läxan, lite halvhjärtat förstår inte riktigt.. Men men.

Ikväll vill jag bara mysa, se en film eller tv, äta framför TV:n äta lite godis (överaskning till babe i kylen) och somna på pojkens arm.

Nu mer tab och tibia

1 kommentar:

Anonym sa...

Tck gumman då kommer jag då :P
Vad är de för projekt?
sam eller?

ses imorron iaf