söndag, januari 28, 2007

En Söndag som alla andra

Sitter och nördar tibia, babe försov sig imorse men jag väckte honom vid 8 och sen var jag ju vaken så precis innan surver save loggade jag på och har nördat sen dess
Dock har jag både diskat och ätit frulle under tiden.

Idag ska jag försöka hänga ner tvätten, göra läxan i filosofi och dansa en timme på dansmattan sen är det nog inget mer som skall hinnas med men jag tänker bara göra de där sakerna om jag känner för det.

Känner mig så där lagom seg och skulle gärna hitta på nåt, men 10 minus ute, inget busskort och seg då finns det inte så mycket som är kul. Hade jag lirat kvar i Älta hade jag bott i stavan den här helgen, det är ÄFC där och jag skulle gärna slitit ut mig där den här helgen.

Men men får sitta här med godis och tibia, kalla fingrar och musik i lurarna.

För övrigt blir det somna-ensam-övning ikväll, babe beräknar att de är klara i natt mellan 1 och halv 3... Och jag tänker banne mig inte vara vaken så länge.

Nu har jag full mana så nu kan jag gå och döda fler monster!

Inga kommentarer: