söndag, januari 28, 2007

Svetten rinner

Shit Steg C på dansmattan är en pärs.
Men 1 timme har jag dansat ihop idag igen.
Riktigt bra jobbat.

Tisdag boxningen 1,5 timme, Torsdag fotboll 1,5 timme, fredag dansmatta 1 timme och söndag dansmatta 1 timme.
Bra jobbat.

Och så håller jag bara på med sånt som är skoj, inga armhävningar, inga tusentalst sittups eller tåhävningar. Nej bara skojsiga saker.

Jag ahr faktiskt träffat babe ett par minuter idag han har köpt varisn flisjacka åt oss, jag ser ut som en säl i min, ska ha den i morgon så länge det är över 10 minus.. :P

Planerna för resten av kvällen är att hänga ner tvätten, duscha, fixa nåt att äta (2 mackor och massa godis är ingen bra mat...). Filosofi läxan gör jag imorgon efter skolan, den ska vara klar till på tisdag så det är lungt.

Nej om man skulle gå och duscha!

Inga kommentarer: